Avtor |
Sporočilo |
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
15 Maj 2008 20:46 |
|
Na nekem drugem forumu imamo ostro debato o kvaliteti nafte. Zanima me, kje tankate oziroma katero gorivo se vam zdi najboljše. Moje mnenje je da na Petrolu ni vse OK, se mi zdi da je poraba goriva večja in da je precej več usedlin. Sem bolj pristaš Omv, za osebni avto pa Agip. Saj bi ga tudi v stroj, samo v NM ni Agip črpalke |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
15 Maj 2008 21:04 |
|
Večinoma tankam na petrolu , ker drugih možnosti skoraj ni je pa ta tema zanimiva ker v luki koper skladiščijo enako nafto ki jo pripelje tanker več ali manj vse te firme ki jo potem prodajajo naprej , in je zanimivo kako je npr. nafta na omw boljša ali pa agip še boljša. A misliš da petrolovci namerno kaj zlijejo noter ali pa imajo tako umazane rezervarje na črpalkah , ki so večinoma starejši od drugih. Veliko je vode v tej nafti od petrola in je potrebno redno čistiti lončke na strojih. Pa tudi menjava samih filtrov je priporočljiva vsaj na 500 ur. |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
15 Maj 2008 21:10 |
|
petrol ga po moje full šmugla z nafto! |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
15 Maj 2008 21:13 |
|
Meni je Fiat konstanto javljal da je separator poln vode . In res sem ga moral na približno 250 ur spraznit. Mel sem pa velika sranja pozimi, saj mi stroj ni hotel užgati pri minus 10 stopinjah. Pa sem šel razkopavat sistem in me je skoraj kap kaj sem našel notri . Smeti je bilo polno od rezervoarja naprej, separator zmrznjem, cevi do filtra so bile polne rje, filter in pa tist del kjer je filter privijačen pa zabit. S tem da so se servisi delali redno, serviser s oriđinal deli, stroj pa star 1 leto. Potem smo prešaltal na Omv in stvar se ni več ponovila. Ma pa Petrol baje prevelik odstotek biogoriva in imajo zato probleme s skladiščenjem ko so temperature visoke. |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
15 Maj 2008 22:47 |
|
ker bolj poznata nafto od omw , a je kaj drugačna na pogled , drugač smrdi ali kako veš npr. da je boljša. sem že nekajkrat precedil nafto - od petrola - skozi nogavico od dame in sem opažal d a se nabere kakšna kapla vode in pa polno majhnih pa res majhnih črnih delcev. V logatcu so imeli pozim pa celo štalo , ker je bila v gorivu -spet petrol - preveliko koncentracija vode in so brizgalne šobe od novejših vozil dobesedno zaribale. Govorilo se je od kakih 20-30 avtov.Kolega ki je tam mehanik je potrdil , da so nekateri dobili od petrola povrnjen znesek popravila ,no nekateri niso dobili nič. Od takrat nekateri tankajo na MOL ki je v logatcu , tam imajo pa pokvarjen števec ,tako da te eni ali pa drugi nekako j....o v glavo , ti pa moraš bit tiho , plačevat drago gorivo in upat da jo je še za 10 let. |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
16 Maj 2008 20:51 |
|
hm zanimivo...za ta mol pa imamo tudi debato na drugem forumu..a ne toni....bom tudi tam prlimal ta prispevek |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
16 Maj 2008 21:13 |
|
Še nekaj. Pri današnji ceni goriva in na drugi strani vse bolj izpopolnjeni tehniki vbrizga goriva , kateri škoduje že majhna količina smeti ali pa vode v gorivu se mi zdi skrajno neodgovorno od vseh , ki vplivajo na kvaliteto goriva , da se take stvari dogajajo. Saj starejše mašine še preživijo tudi vodo , novejše pa se pokvarijo. Je pa posel z gorivom zelo donosna zadeva zato se vsak ki ima kakorkoli možnost sodelovati v tej verigi trudi , da bi čimveč zaslužil-dobesedno. Zato se take stvari dogajajo , saj pri destilaciji surove nafte prav sigurno ne more ostati voda in smeti v destilatih goriva , saj je vsako gorivo destilat surove nafte ki se izloča s segrevanjem in tam sigurno voda izpari. Velik problem pa je tudi pri uporabnikih samih , saj so razni sodi ,kante ,in ostala embalaža pogosto umazana in neprimerna za shrambo goriva. Najboljši so plastični ali rostfrejevi rezervarji saj se ne lupijo in tudi ne kondenzirajo kot železni. Nekje sem prečital , da npr.300l rezervar , ki ni povsem poln dnevno pridela do 1dcl vode še posebej pri temperaturah podnevi 20 in več ponoči pa pod 10 stopinj zato je najbolje , ko bi vsak večer dolili gorivo do vrha. :twisted: |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
18 Maj 2008 20:16 |
|
zvečer poln rezervar..maš nočne obiskovalce...pa zjutraj nimaš niti za užgat stroj |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
18 Maj 2008 21:38 |
|
Eno je teorija , drugo pokaze pa praksa. Idealno bi bil vedno poln rezervar , ki pa v praksi ni izvedljiv. |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
19 Maj 2008 22:00 |
|
Kakorkoli od polnoči bo liter nafte po 1,259EUR/L ali po domače 301,71 SIT/L. |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
20 Maj 2008 14:50 |
|
Uro bo treba dvignit za kak Eur |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
20 Maj 2008 20:00 |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
03 Jun 2008 20:50 |
|
Od danes je liter dizla po 1,298 EUR/L ali 311,05 SIT/L. Kam to pelje?? |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
03 Jun 2008 21:00 |
|
Na lopato pa kramp |
|
|
|
|
Sitemaster
Pridružen/-a: 14.03. 2008, 08:30
Prispevkov: 58
|
Objavljeno:
04 Jun 2008 11:26 |
|
Ja ure definitivno dvignt sej drgač si samo zgubo delaš!!! |
|
|
|
|
|