Avtor |
Sporočilo |
JCB
Pridružen/-a: 02.02. 2008, 18:37
Prispevkov: 115
Kraj: koroška
|
Objavljeno:
24 Dec 2008 08:44 |
|
ipspppgm je napisal/a: |
Če je nafta kupljena uradno , sigurno mora imeti kakšno potrdilo o ustreznosti. Ne verjamem da bi kdo uradno prodajal zelo slabo nafto, se ne splača. So pa lahko velik vir onesnaženja razni sodi , kante , slabe cisterne , morda že zelo umazan rezervar na samem stroju.... .
Kako pa je kaj s Terexom. Dela al kako : |
Terex stoji,ker je sezona pri kraju,zdaj čaka na sneg,če ga bo kaj :!:
Kar pa se nafte tiče,je pa tako.Jaz sem pred leti,ko sem dobil novo kombinirko,natočil gorivo na bencinski in se samo zapeljal do našega parkinga,pa smo potem malo pregledali stroj in odprem pokrov motorja,pa slučajno pogledam kozarec z nafto in zagledam črno usedlino Pred tem tega ni bilo,ker sem ravno tako na Terri pregledal stroj in ga naložil na prikolico tako,da jaz ne verjamem najbolj,da imamo najbolj čisto nafto.Pa saj verjetno nisem jaz edini primer,sem že slišal koga s podobnimi težavami,pa verjetno tudi ostali forumaši
L.P.
Motorni grederji :arrow: |
_________________ Strojnik z dušo in telesom |
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
06 Jan 2009 20:21 |
|
Sodobni oz.novejši gredarji so pa kr brez volana .Tko je zdaj pr CAT 160 M in je zelo zanimivo za upravljati.Nevem pa kdo bo vsa ta elektronko popravljav ko bo reč mal bolj stara pa zmatrana .
Delovanja komand si loh pogledate na posnetku .
|
_________________ CAT 323D |
|
|
|
simonme
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:00
Prispevkov: 67
Kraj: sebeborci
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 21:02 |
|
JCB je napisal/a: |
CAT 323D je napisal/a: |
delovanja motorja -vbrizg goriva.Baje da je pri nas preslaba nafta za te delovne stroje.
Podobne težave imajo tudi drugi stroji kot so VOLVO ,NEW Holand,CASE, JCB
Najmam težav pa imajo KOMATSU in CAT |
Ja,tudi meni je sumljiva ta naša nafta(beri "župa"),pa še nabavlja se od nevem kolikih posrednikov,sam,da je bl pocen :twisted: .pa vprašanje,kolk je še realna vrednost v nafti : |
Pozdravljen!Najti povem nekaj glede Slovenske Nafte!!!!!!!!
Pri nas v pomurju imamo 3 glavne prodajalce goriv za vozila in stroje.
PETROL,OMV in MOL z Mađarske.Nafta,ki jo prodajata Petrol in Omv ima preveliko vsebnost ŽVEPLA,zato kateri kupijo nove tovornjake ali stroje ne dobijo garancije na tiste dele kje gre skozi NAFTA ali gori.Ko NAFTA gori se ŽVEPLO vžge in dela razjedo na ventilih,glavi motorja,batih.ŽVEPLO se opazi ko nalivaš na črpalki če se zelo peni je precej ŽVEPLA prisotnega.MOL z Mađarske pa vozi NAFTO iz Rusije in kupuje kvalitetno NAFTO.Ti PETROLOVI in OMV pa kupujejo ostanek od kvalitetne NAFTE.Zato pa naša NAfta tudi dosti prej v kašo skoči kot pa v drugih državah. |
_________________ plavajočistroj |
|
|
|
JCB
Pridružen/-a: 02.02. 2008, 18:37
Prispevkov: 115
Kraj: koroška
|
Objavljeno:
09 Jul 2009 14:14 |
|
Še nedolžno bel
in že upeljan
|
_________________ Strojnik z dušo in telesom |
|
|
|
JCB
Pridružen/-a: 02.02. 2008, 18:37
Prispevkov: 115
Kraj: koroška
|
Objavljeno:
18 Jun 2010 18:10 |
|
JCB je napisal/a: |
Pozdravljeni!
No,o samem delovanju pa so se že pričele pojavljati poporodne težave,upam da so res samo poporodne ,in to je puščanje olja na volanskem celindru,motor se po nekaj dnevnem mirovanju zaganja ob ponovnem zagonu,včasih celo ugasne in računalnik javi napako o dovodu goriva,pol pa kr nekaj piska in bliska na displeju,no za konec pa še odpoved akomulatorjev ob prvih temperaturah pod nulo .Bomo vidli,kaj bo rekel serviser na prvem servisu,ki bo v kratkem :idea: .Upam,da se bo vse uredilo do naslednje sezone 8) .
Toliko na kratko.
L.P. |
No,po dolgem času se javljam z mešanimi občutki
V sezoni 09 se je še enkrat "uscala" volanska letev,gume so začele razpadat,odpovedal je glavni displey,na katerem so vidni vsi podatki o delovanju stroja,no to vse je nekako šlo skozi garancijo,čeprav ne čisto gladko
Evo,danes pa je zaropotalo v diferencialu pri 1100 delovnih urah.Jutri bomo razdrli,da vidimo,kaj je.
Pa še sredi sezone je,za rez.dele pa je čakalna doba najmanj 3 tedne.
L.P. |
_________________ Strojnik z dušo in telesom |
|
|
|
JCB
Pridružen/-a: 02.02. 2008, 18:37
Prispevkov: 115
Kraj: koroška
|
Objavljeno:
19 Jun 2010 20:30 |
|
Pa začnimo:
Žal pri demontaži podvozja od celote še ni bilo prisotnega fotoreporterja,zato to ni dokumentirano.Naj samo zapišem,da smo si pomagali z Palfingerjem ,od tu naprej pa bodo slike povedale vse
Na kraju zločina:
Forenziki na delu:
Pri težkih delih smo imeli pomoč:
Forenziki nadaljujemo z delom.....
...in najdemo osumljenca,za katerega se izkaže,da je glavni zločinec
In še razdejanje,ki ga je zapustil zločinec.....
...in forenziki
Pa še mesto,kjer se spajata podvozje in celoten stroj:
DNK zločinca je pokazal,da prihaja iz Španije:
|
_________________ Strojnik z dušo in telesom |
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
20 Jun 2010 13:37 |
|
Nič več kot AJOJOJ |
_________________
|
|
|
|
marc
Pridružen/-a: 08.05. 2010, 23:50
Prispevkov: 167
Kraj: Polzela
|
Objavljeno:
30 Sep 2010 12:39 |
|
Hi,
ampak takšnega še pa nisem videl pri nas .
LPM |
|
|
|
|
JCB
Pridružen/-a: 02.02. 2008, 18:37
Prispevkov: 115
Kraj: koroška
|
Objavljeno:
30 Sep 2010 17:32 |
|
O,bemti,pri tem je moj lahko samo obesek za kluče... |
_________________ Strojnik z dušo in telesom |
|
|
|
|
|
Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|