Avtor |
Sporočilo |
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
26 Apr 2008 21:30 |
|
ne glede na to da nas je malo na forumu, zanima me kako kaj vzdržujete in še kako drugače skrbite za stroje s katerimi delate. sam temu namenim kar precej časa saj je le brezhiben stroj tudi varen in lahko brez hudih skrbi greš delat . saj se tako ali tako kdaj kaj pokvari ,lahko pa s pravilnim vzdrževanjem marsikatero stvar preprečimo -razne menjave olja ,motorno , hidravlično kot tudi v menjalnikih in pogonih , filtri in vse ostalo kar sodi v sklop vzdrževanja. kako pa je s tem pri večjih firmah. ali tam koga kaj zanima ali gre dokler gre , potem pa servis in menjava recimo motorja. to sem sam doživel ko sem delal za veliko firmo so razni strojniki dobesedno uničili motor bagra , ker je bilo premalo vode in je nekajkrat zakuhal , na koncu je bil zanič. na srečo so to naredili na svojem bagru in ne na mojem. firma pa je bila PRIMORJE. No kje se torej kaj prihrani? |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
27 Apr 2008 19:09 |
|
Vsekakor je najcenejše sprotno vzdrževanje stroja. Maš pa tud takšne ki ne dajo na stroj niti enga centa , pol so pa začudeni zakaj jim stroj ne dela . Jst sm mel srečo da sem delal v taki firmi kjer je šef dal veliko na mehanizacijo in na vsa ostala orodja pa nisem nikol mel problemov s servisi. Je blo pa tako da sem vedno jst dobil nov stroj, ga mel cca 2 leti nato pa spet menjava za večjega in tako naprej. No potem me je pa počas minilo vsake dve leti jovo na novo opremljat notranjost kabine (CB postaja, raznorazni pripomočki in podobno) in sem delal na mojem zadnjem 4 leta.
Se mi zdi da je še en uporabnik foruma, ki dela pri Primorju |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
27 Apr 2008 21:41 |
|
vse odvisno od strojnika....!! |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
28 Apr 2008 17:05 |
|
Kaj ti nuca dober strojnik če šef ne da nič na servisiranje stroja. Kao samo brezvezen strošek |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
28 Apr 2008 17:25 |
|
tist ker se zaveda da ima dobrega strojnika..bo pomoje mel v glavi tudi razčiščno da je potrebno stroj redno servisirat!! |
Nazadnje urejal/a kobelco 28 Apr 2008 17:29; skupaj popravljeno 1 krat |
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
28 Apr 2008 17:28 |
|
ipspppgm je napisal/a: |
ne glede na to da nas je malo na forumu, zanima me kako kaj vzdržujete in še kako drugače skrbite za stroje s katerimi delate. sam temu namenim kar precej časa saj je le brezhiben stroj tudi varen in lahko brez hudih skrbi greš delat . saj se tako ali tako kdaj kaj pokvari ,lahko pa s pravilnim vzdrževanjem marsikatero stvar preprečimo -razne menjave olja ,motorno , hidravlično kot tudi v menjalnikih in pogonih , filtri in vse ostalo kar sodi v sklop vzdrževanja. kako pa je s tem pri večjih firmah. ali tam koga kaj zanima ali gre dokler gre , potem pa servis in menjava recimo motorja. to sem sam doživel ko sem delal za veliko firmo so razni strojniki dobesedno uničili motor bagra , ker je bilo premalo vode in je nekajkrat zakuhal , na koncu je bil zanič. na srečo so to naredili na svojem bagru in ne na mojem. firma pa je bila PRIMORJE. No kje se torej kaj prihrani? |
kter stroj si pa imel pri primorju?
pr primorju je vzdrževanje strojev zelo dobro...redni servisi..če kaj rabiš t referent dostavi oziroma mehanik...za moje pojme zelo dobro skrbijo za stroje...pa mehanik pride hitro!! |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
29 Apr 2008 09:19 |
|
No pri nas glede vzdrževanja ni problema.....ure se spremljajo in takoj se naredi servis . Še posebej smo pozorni na pogone....
Enkrat pa sem bil zraven ko je na enem bagru zaropotalo v pogonih....odprli smo pokrov in namesto olja se je ven usul pepel . Še nikoli nisem videl kaj se zgodi z oljem po parih letih
lp |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
29 Apr 2008 20:34 |
|
Z več stroji sem že delal za primorje ,uglavnem bagri: O&k RH6, Poclain 90 , kombinirka, buldožer ... Zgodil se je kakih 9-10 let nazaj , stroj se spomnim je bil AKERMAN na gumah ,bilo pa je na gradbišču mislim da doblar ali pa mogoče ajba , nisem čist siguren uglavnem v dolini soče. Spomnim se da so se strojniki nekaj menjavali , , pa eden ni vedel da pušča voda in je pregrel motor do te mere , da je zvilo glavo in je bil motor zanič oziroma za razdret in ga popravit. Akerman ima volvo motor , ki je zelo občutljiv za pregrevanje. Vem iz lastnih izkušenj. Kako je na primorju sedaj ne vem ker že kar nekaj časa ne delam (beri pravilno-že takrat je bila politika podjetja taka da kdor je mazal pri koritu je imel lepo delo , tisti ki pač ni pa je ponavadi bil v skalah ali pa v prepadu oz. v strugi soče do kabine ) .Hotel sem povedati , da so mehaniki včasih prišli in so stroj namazali, pogledali olje itd.. , kar je ubistvu delo strojnika , mi samostojni pa smo vse to morali početi sami. Kako je sedaj pa ne vem? |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
01 Maj 2008 07:00 |
|
zanimivo mi je to o mazanju...jst imam samo lepo delo..pa nič ne mažem,razen stroja! |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
01 Maj 2008 20:36 |
|
lahko smo že vse slabo in grdo delo že naredili , pa imamo sedaj samo še fino in lepo delo. kdo ve , mogoče pa res ali pa so sedaj stroji toliko boljši in se tudi težje delo lažje in predvsem hitreje naredi. 8) |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
12 Maj 2008 21:45 |
|
Prišli so topli in vroči dnevi zato ne bo odveč če na strojih očistimo vse hladilne sisteme , od motornega , hidravličnega , sistem pogona - če ga stroj ima namreč hladilnik olja menjalnika - in ker je v zraku dosti več prašnih delcev je zelo pomembno čiščenje oz. menjava zračnih filtrov. S tem ko se stroj ne pregreva pomembno vplivamo na življensko dobo vseh sistemov , ki sestavljajo stroj pa tudi poraba goriva je manjša pri stroju ki ni obremenjen pregrevanjem. Če ima stroj klimo je čas da preverimo ali je v sistemu še plin , ki rad uteče ven ravno ko ga potrebujemo. Vse to pomembno vpliva na kvaliteto počutja , ko v vročih dneh delamo s stroji , hkrati pa ne mučimo strojev ki niso dovolj dobro pripravljeni za delo v vročih dneh ki prihajajo. |
|
|
|
|
|