Avtor |
Sporočilo |
corleone
Pridružen/-a: 08.07. 2008, 16:58
Prispevkov: 190
|
Objavljeno:
31 Avg 2009 19:51 |
|
Mogoče kdo ve kakšen problem ima stroj saj ko se ga prižge zelo pokadi bolj svetel bel dim in zelo smrdi. Ko se segreje je zadeva skoraj normalna, ne kadi več toliko in smrad malo poneha. Ve kdo kaj? |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
01 Sep 2009 15:53 |
|
Se je začela voda mešat z oljem. Verjetno samo kadar je ugasnjen, kar pomeni da bo v kratkem šlu k vragu |
_________________ Tistim, ki se radi za(je)bavate na moj račun, sporočam, da je ta blokiran!!!
Sporočilo je v skladu s 45a. členom Zakona o varstvu forumašev. Vaša vprašanja, predloge in komentarje pošljite v tri krasne. |
|
|
|
corleone
Pridružen/-a: 08.07. 2008, 16:58
Prispevkov: 190
|
Objavljeno:
01 Sep 2009 16:23 |
|
Mehankar pravi da ni to ker olje ni nič belo. Je reku, da je možno ena diza fuč in enega cilindra ne zažene takoj ampak šele potem ko se segreje. Če je to bo še kar majhen strošek. |
|
|
|
|
šefek41
Pridružen/-a: 31.10. 2008, 21:25
Prispevkov: 99
Kraj: Prlekija
|
Objavljeno:
01 Sep 2009 19:04 |
|
Se zna zgoditi da voda teče v zgorevalni prostor,potem ni bele sledi v olju.Jaz sem imel takšen primer,tesnilo je bilo zanič,voda in olje pa se sploh ni zmešala.
Lep pozdrav! |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
01 Sep 2009 19:51 |
|
To sem mislil tudi jaz, samo se nisem prav izrazil |
_________________ Tistim, ki se radi za(je)bavate na moj račun, sporočam, da je ta blokiran!!!
Sporočilo je v skladu s 45a. členom Zakona o varstvu forumašev. Vaša vprašanja, predloge in komentarje pošljite v tri krasne. |
|
|
|
corleone
Pridružen/-a: 08.07. 2008, 16:58
Prispevkov: 190
|
Objavljeno:
01 Sep 2009 20:02 |
|
In kako se reši ta problem? Če teče v zgorevalni prostor. |
|
|
|
|
šefek41
Pridružen/-a: 31.10. 2008, 21:25
Prispevkov: 99
Kraj: Prlekija
|
Objavljeno:
01 Sep 2009 20:06 |
|
Gavo je treba dati na brušenje na ploskovnem brusilnem stroju,to ti lahko napravijo v vsaki boljši kovinsko obdelovalni delavnici.Pred montažo pa ne pozabi urediti-pobrusiti ventilskih sedežev, oz. po potrebi zamenjati ventilov in ventilskih vodil.
L.p. |
|
|
|
|
corleone
Pridružen/-a: 08.07. 2008, 16:58
Prispevkov: 190
|
Objavljeno:
01 Sep 2009 20:40 |
|
Je to ogromen strošek? Hvala za pomoč |
|
|
|
|
šefek41
Pridružen/-a: 31.10. 2008, 21:25
Prispevkov: 99
Kraj: Prlekija
|
Objavljeno:
01 Sep 2009 21:27 |
|
samo brušenje ni pretiran strošek,zadevo pa vsekakor prepusti kakšnemu dobremu mehaniku,ker to je že kar zahtevna operacija-vsaka bližnjica te bo drago stala.
L.p. |
|
|
|
|
Zetor 5211
Pridružen/-a: 20.12. 2008, 19:52
Prispevkov: 58
|
Objavljeno:
02 Sep 2009 14:39 |
|
Pa potrebno je seveda tudi menjat dihtango glave. Sploh pa ni nujno, da je treba dat glavo brusit. Ponavadi se glavo brusi če stroj (bager, traktor, karkoli) zakuha ali zariba. Tukaj pa ko stroj še normalno dela morda to ni potrebno.
Lahko so pa tudi le ventili razštelani in jih je le potrebno nastavit. naj bi se nastavljali na okoli 1500 ur (vsaj pri traktorju oz. tam nekje) |
|
|
|
|
corleone
Pridružen/-a: 08.07. 2008, 16:58
Prispevkov: 190
|
Objavljeno:
17 Sep 2009 16:30 |
|
evo poročam kaj sem zvedel glede napake tega stroja... je kolega reku, da ko je mehankar odprl mašino je našel en zariban bat...
torej zamenjati je moral bat, batne obročke in pa tesnila.. vse to se je pa zgodilo zaradi tega ker je stroj zakuhal ampak zgleda da so ga kar terali do konca... bedaki |
|
|
|
|
LinFis
Pridružen/-a: 13.10. 2009, 18:03
Prispevkov: 5
|
Objavljeno:
13 Okt 2009 18:47 |
|
corleone je napisal/a: |
evo poročam kaj sem zvedel glede napake tega stroja... je kolega reku, da ko je mehankar odprl mašino je našel en zariban bat...
torej zamenjati je moral bat, batne obročke in pa tesnila.. vse to se je pa zgodilo zaradi tega ker je stroj zakuhal ampak zgleda da so ga kar terali do konca... bedaki |
Da bat zariba je lahko problem tudi v dizi. Če diza ne dela v redu ali blokira, ti stari mojstri povedo, da se cilinder "pere". To pa pomeni, da kmalu tudi zariba Preveri še dizo, da je v redu! |
|
|
|
|
corleone
Pridružen/-a: 08.07. 2008, 16:58
Prispevkov: 190
|
Objavljeno:
13 Okt 2009 18:57 |
|
Dize so preverili...hvala. So prvo upali na ta problem saj je ceneje kot je bilo na koncu.. |
|
|
|
|
|