|
Avtor |
Sporočilo |
Ibanez RG
Pridružen/-a: 13.06. 2009, 17:32
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno:
16 Jun 2009 22:03 |
|
To je nas 4.5 t, letnik 99, 8.000 ur, za delat je super. Hidravlika je umirjena, vsi gibi so urejeni in usklajeni. Ob hitrem zapiranju polroke do kraja ni obcutiti neprijetnega udarca le - te, kot je to pojav pri Kuboti. Motor je Mitsubishi, hidravlicna crpalka pa Kawasaki. Poraba goriva je zmerna, ceprav ima Takeuchi 4.5 t z Yanmar motorjem doslej najmanjso. Med najbolj zejnimi zmaga Kubota 4.5 t.
Iz notranje strani je stroj zredno pregleden, ker vsebuje kabina zelo velik odstotek steklenih povrsin, notranjost pa je prostorna. Komandne rocice ter pedala so zelo logicno in ergonomsko razporejena, tako, da ima upravljalec zelo prijetno delo. Zanimivo je, da zelo pogresam pri vsakem bagru nozno komando oz. stikalo za dvig in spust pluga. Meni bi prisla zelo prav, enako tudi drugim. Bager je angleski pa verjetno jih je v Sloveniji zelo malo, ker sem videl poleg nasega samo se enega.
No, ce ga ima se kdo, naj nalima kaksno sliko.
|
_________________ Citroen C5 for ever!!! |
|
|
|
|
|
Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
| |