Avtor |
Sporočilo |
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
06 Jan 2009 21:54 |
|
No v tej temi me pa zanima kako kaj skrbite za čistočo stroja in čistočo kabine, glede na to da boste/bomo v njej preživeli skoraj polovico svojega življenja??? |
_________________
|
|
|
|
Lini
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 23:35
Prispevkov: 36
Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno:
07 Jan 2009 17:46 |
|
Js kot serviser bom komentiru da slabo. Vsak povprečen strojnik ima v stroju vsaj 3x po mal sendviča, vsaj 2 plastenki napol prazni, ene 12pokvarjenih kulijev, ene troje usrane rokavice dve čeladi..... V škatli za orodje pa majo ponavad nč druzga razn prazno kanto večjo in ene dve male pa enepar ključev ki jih doma nimajo za kej uporabit in ene rorcange ki jih uporabljajo za vijake od M8 pa naprej do.... Strojniki na industrijskih mašinah pa so primerki posebne sorte ki imajo v kabini in po škatlah za orodje tolk polno robe da lahko izbereš marsikaj od pornografske literature pa do pip za v kopalnico in razno pisano šaro torej manjši bolšjak.
Poznam pa enega strojnika ki mi ne pusti na stroj če nimam frišnega pajaca. Js se ukvarjam z avtomobili ljubiteljsko ampak je moj audi anpram njegovem bildožerju svinjak. Tipson še po tleh pošprica z maxibrilom in redno tedensko obriše s coto kompleten stroj od zunaj, od znotraj pa pomojm vsak dan. |
|
|
|
|
Zetor 5211
Pridružen/-a: 20.12. 2008, 19:52
Prispevkov: 58
|
Objavljeno:
07 Jan 2009 18:06 |
|
No pr nas ni v nobenem traktorju nevem kako čisto. Kluči so povsod (blatniki, škatla za orodje, pod ročno...) Precej je rokavic, kakšen papir ves od šmira, kaka cunja,....... Prazne plastenke so itak nekaj običajnega.
Za od zunaj ga pa vzdržujem v takem stanju. Operem po potrebi (blato), če pa je prašen gre pa itak dol ko se furaš.
|
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
07 Jan 2009 22:04 |
|
Lini je napisal/a: |
Poznam pa enega strojnika ki mi ne pusti na stroj če nimam frišnega pajaca. Js se ukvarjam z avtomobili ljubiteljsko ampak je moj audi anpram njegovem bildožerju svinjak. Tipson še po tleh pošprica z maxibrilom in redno tedensko obriše s coto kompleten stroj od zunaj, od znotraj pa pomojm vsak dan. |
Sem bil isti dokler sem bil na stroju. Vsak teden cunja pa WD40 in gas okoli stroja. Se je znalo zgodit da stroj včasih ni prišel v skladišče tudi po 3 mesece in sem bil enostavno prisiljen ga na tak način čistit. Samo po drugi stani ga pa nisem šparal, recimo da ga nebi v kakšno blato ali prah spustil. Bolj sem ga zasral, bolj sem ga drgnil. Po cca 3 letih kolikor sem bil povprečno na enem stroju je šel od mene praktično nov. Stroj je ostal v firmi, jst se dobil novega in ko si pogledal moj bivši stroj čez eno leto je zgledal kot da je stat 15 let . Se mi je kar zasmilil revež, praha je mel v kabini tolko kolikor ga ni bilo pri meni odzunaj na stroju. Sicer pa takoj vidiš ta pravega strojnika ki mu ni vseeno za stroj. Sem mel par primerov uvajanja strojnikov, ko je model z gradbiščnimi rokavicami vzel komande v roke . |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
07 Jan 2009 23:28 |
|
jst sem bos delal v stroju ker sem pač delal samo jst notri in sem prišel v stroj se sezul in lepo potem delal! Sem bil bol sproščen...
in ko je imel stroj tudi 2000ur niso bile še nikoli ročice za premikanje umazane od blata! |
|
|
|
|
mehanik123
Pridružen/-a: 20.12. 2008, 13:20
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 14:24 |
|
Take strojnike moramo cenigti ker sem iz izkušenj prepričan da tisti ki z strojem slabo ravna mehaniku niti nezna razložit kaj mu ne dela tako kot treba ampak moraš prej malo sam delat z strojem da ugotoviš kaj je pri stvari tisti ki stroj čuva pa ti takoj pove ka ne dela in zna razložit kaj se dogaja nevem tako predstavo ostrojnikih imam jaz!!!! |
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 16:55 |
|
no morm rečt da tudi jaz ne prenesem nečistoče v stroju, saj mislim da je to za strojnika kot dnevna soba doma. Ko sem letos poleti začel z delom na enem stroju vem da sem preden sem začel z delom stroj spucal in zgloncal da sem sploh lahko normalno začel delati.
Nekako bolje se počutim če je stroj vsaj malo spucan iin da ni na debelo prahu, in da lahko se v stroju sezujem, ne da bi na nogavice dobil razno svinjarijo katere ja prisotna v večini strojev katere sem do sedaj videl.
Če pa keri mogoče pozna je pa Lekin stroj 350nlc notri in zunaj še vedno tak kot je bil nov, notranjost je resnično kot bi bil stroj iz trgovine in tudi zunanjostjo je enako, in stroj je star več kot eno leto 8ure ne vem koliko jih ima, a ne tako malo) |
_________________
|
|
|
|
simonme
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:00
Prispevkov: 67
Kraj: sebeborci
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 18:25 |
|
Pri nas v gramoznici smo stroj čistili kakor se je kateremu dalo.Delali smo na 3 izmene,sam sem ga dostikrat zapral,največkrat bager,2x na mesec pa tudi pontone kjer sedijo transportni traki.Velika je tudi bila razlika kakšen matrijal se je izkopaval,če je bil lepi gramoz potem stroja tudi ni bilo potrebno toliko čistiti,če pa je bil bager bolj na pesečnem matrijalu in na usedlinah,je to včasih tudi bilo potrebno najprej z lopato dol zmetati pa potem z vodo.Za nakladač,ki je bil v gramoznici pa moram povedati da so redno vsaki petek ali pa soboto oprali in očistili kabino. |
_________________ plavajočistroj |
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 22:52 |
|
rok24 je napisal/a: |
Če pa keri mogoče pozna je pa Lekin stroj 350nlc notri in zunaj še vedno tak kot je bil nov, notranjost je resnično kot bi bil stroj iz trgovine in tudi zunanjostjo je enako, in stroj je star več kot eno leto 8ure ne vem koliko jih ima, a ne tako malo) |
kter strojnik je pa delal na tem stroju? a mogoče boštjan?
a ti pr Toniju&Miranu delaš? |
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
09 Jan 2009 17:37 |
|
Ne mislim da je Miha glavni na nemu.
Še ne delam pri njih |
_________________
|
|
|
|
šefek41
Pridružen/-a: 31.10. 2008, 21:25
Prispevkov: 99
Kraj: Prlekija
|
Objavljeno:
09 Jan 2009 20:28 |
|
Glede reda in čistoče v kabinah;sam sem pristaš čiste kabine in stroja kolikor je le mogoče eni pa imajo v kabinah cela smetišča-od plastenk,pločevink,blata v glavnem svinjak.Iz mojih izkušenj lahko povem to,da je bilo pri vsakem nakupu rabljenega stroja potrebno najprej odstraniti vsaj en smetnjak raznih materialov.Menim da je najlažje po koncu šihta riskirati kakšno minuto in sproti,če ne drugo vsaj pomesti pod nogami,ni hujšega do zjutraj vklopiš venilator in požereš ves prah od prejšnjega dne.
Dober strojnik pa tudi mora znati povedati serviserju kaj približno pri stroju ne štima,drugače lahko serviser zabije več časa kot je vse skupaj vredno. |
|
|
|
|
kus
Pridružen/-a: 25.11. 2008, 19:53
Prispevkov: 64
|
Objavljeno:
10 Jan 2009 12:59 |
|
Odraz čistoče v kabini pokaze kak strojnik sedi noter če se mu ne da očistit kabine verjetno tudi pri delu ni glih natančen ker ga to ne zanima!
Pri nas čistimo stroje vsak dan redno, pa ni treba da je use v kabini z maxsibrilom našpricano, ko končaš pometeš pod nogami vzameš krpico pa stelex pa mal našpricaš in očistiš, pa je vedno kabina čista, mamo pa enga strojnika ki mu je čist useeno, tudi če ma 2 cm blata in praha pod nogami pa praha use povsod, se ne bo prijel da bi očistil, če pa ze očisti pa sam umazanijo razmaze po šipah, tko da je pol sam še slabše!
Sam ne morem delat, če stroj ni čist! V kratkem prilepim še kakšno slikco!
lp
Simon |
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
10 Jan 2009 21:27 |
|
Zanimivo vsi sam poveste da po končanem delu sam kabino čistite .Verjetno zaradi teme ,res je lepo da je v kabini čisto sploh šipe da so čiste . Ampak je treba po končanem delu tudi podvozje spucati spoh če se dela v zemlji ali v blatu in pozimi je to obvezno .Treba je tudi kaj pogledat za razpoke na žlici pa roki ali pa če kje olje pušča in kontrola olja motorja in hidravlike ,tega pa noben ne omenja. Zame je strojnik tist ki zna bolj na bager pazit ,ker kaj ti pomaga čista kabina če ti pa strojnik sama škodo dela -lomi žlice ,ne maže , krade gorivo.No to se bolj dogaja v velikih firmah .
Je pa res da prec spoznaš strojnika če ima že čisto kabino pa stroj da mu ni mar za stroj na katerim dela in ga tudi vzdržuje. |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
10 Jan 2009 21:36 |
|
zato o tem ne govorijo, ker tema ni namenjena temu ampak izključno čistoči stroja.
Aktiviraj temo o vzdrževanju ali pa kdo je pravi strojnik ali nekja kar bo naslov teme ustrezal nadalni razpravi |
_________________
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
10 Jan 2009 21:54 |
|
Res je tko da je tema o čistoči ampak vsi govorijo sam o kabini pol pa konc.
Priporočam naslov teme ČISTOČA V KABINI . |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
|