 |
Avtor |
Sporočilo |
Kubota
Pridružen/-a: 27.09. 2009, 20:36
Prispevkov: 2
|
Objavljeno:
27 Sep 2009 21:00 |
  |
Zdravo fantje
Imam en problem in prvo seveda vprašam tukaj pri strokovnjakih. V čem je problem?
Imam mini bager (delo na kmetiji) proizvajalca OSWAG(Avstrija) 1,8 tone. Bager je letnik 92, ima motor od Kubote in kar se motorja tiče je vse OK. Seveda ima euro komande.
Že lani smo pri nalaganju gnoja opazili, da teče leva gosenica hitreje kot desna in je bager pri vožnji naravnost vleklo v desno smer (logično seveda). To sem nekako kompenziral tako, da sem komando za levo gosenico držal malo manj naprej in popravljal tako smer vožnje.
Prejšnji teden pa me v službo pokliče oče in pravi, da bi pri nalaganju peska kmalu razbil celotno prikolico in traktor, saj se je bagerju »zmešalo« in levo gosenico samodejno premika v smer vzvratne vožnje. Pri pritisku varnostnega gumba se je bager hvala bogu ustavil. Vendar ko je odblokiral spet gumb so je leva gosenica spet sama vrtela nazaj. Bager je pustil na mesto in ga ni premikal.
Jaz sem potem vse še enkrat pogledal (odklopil sem tudi celotno levo komando), vendar kljub temu je leva gosenica blokirala. Odklopil sem tudi kasneje akumulator, vendar brez uspeha. No, čez 3 dni sem spet šel gledat kaj lahko in gosenica je lepo odblokirala. Vendar ne za dolgo. Po 3 minutah vožnje je spet zablokirala in se zopet vrtela nazaj.
Danes ista zgodba, delal je mogoče 5 minut, nato pa zopet blokiranje. Vendar je po 5 minutah začelo delovati, vendar pa se sedaj leva gosenica vrti naprej z neverjetno hitrostjo.Pogledal sem elektro ventile (vsaj mislim da so to, spodaj pripenjam slike) in na vseh gori lepo zelena LED diodica.
Vseeno kot laik sumim, da je problem verjetno v tem, da ta modul ne deluje pravilno (zgleda, da je bil eden od teh tudi že zamenjan, ker je drugačne oblike – glej sliko spodaj)
Imate mogoče vi kakšne izkušnje, nasvet itd? Kaj bi lahko bilo in predvsem kdo na štajerskem koncu to popravlja (oziroma kje dobiti pravi modul).
Hvala za vsak nasvet in pomoč!
 |
|
|
  |
 |
CAT 323D
ADMINISTRATOR

Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
29 Sep 2009 20:10 |
  |
Joj ti imaš elektronske servo komande in ne hidravljične .Težava je lahko v konektorjih ali pa v električni napeljavi .Možno pa je tudi modem oz.električnimagnetni ventil.Zelo drago za popravljat in ti svetujem da ga zamenjaš za stroj ki ima hidravljične servo komande . |
_________________ CAT 323D |
|
    |
 |
Kubota
Pridružen/-a: 27.09. 2009, 20:36
Prispevkov: 2
|
Objavljeno:
02 Okt 2009 07:12 |
  |
Uf, hvala za odgovor, čeprav si me sedaj dobro prestrašil. Pa so tisti moduli na sliki elektro magnetni ventili ali kaj drugega?
Če kdo ve, kdo to servisira mi naj lepo prosim javi. |
|
|
  |
 |
LinFis
Pridružen/-a: 13.10. 2009, 18:03
Prispevkov: 5
|
Objavljeno:
13 Okt 2009 18:40 |
  |
Kubota je napisal/a: |
Uf, hvala za odgovor, čeprav si me sedaj dobro prestrašil. Pa so tisti moduli na sliki elektro magnetni ventili ali kaj drugega?
Če kdo ve, kdo to servisira mi naj lepo prosim javi. |
Verjetno imaš Danfoss elektromagnetne komande. Zelene LED diode ti povejo samo, da je napetost do ventila v redu. Preveriti je, da se ni kakšna mehansko zataknila in imaš vedno odprt člen razvodnika.
Pošlji PM, pa ti bom poskušal pomagati!
P.S. Lahko so tudi od BOSCH rexrotha. Tudi pri teh ti lahko pomagam! |
|
|
  |
 |
|
|
Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
| |