Avtor |
Sporočilo |
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 15:06 |
|
Da jaz prvi začnem z taheuchijem
|
_________________
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
25 Jan 2009 15:44 |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
25 Jan 2009 16:19 |
|
Še komu čudno odpira to stran?? |
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
28 Maj 2009 20:08 |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
07 Jun 2009 08:26 |
|
Novi Takeuchi TB250.....mi je že všeč 8)
|
|
|
|
|
Ibanez RG
Pridružen/-a: 13.06. 2009, 17:32
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno:
13 Jun 2009 19:28 |
|
Ja, nas sef je tudi kupil enega novega 1.5 t minija in je zelo v redu strojcek. Kabina je prostorna in delo je lepo pregledno. Roka je precej daljsa kot pri starem MBU in hidravlika dela z veliko naglico. Takorekoc za odkrivanje kablov, vodovodnih cevi ali elektrike je povsem dovolj ze delovanje pod prostim tekom kar pomeni, da sta motor in hidravlicna crpalka dobra prijatelja. Zelo dober stroj - ni kaj. Zelo uporabna opcija je razsiritev gosenic. Mislim tudi, da se en lep cas ne bo videl kladiva, saj je nas 10 let stari Fermec 150 že cisto zdelan od le-tega. Kladivo je strup , ampak ce ga rabis....
Ker je bil Fermec 150 4.5 t na popravilu (povsem zamasen hladilnik in pocena vodna crpalka) sem delal z kar starim, nekje okrog 12 let 4.5 t izposojenim Takeuchijem. Je kar smotano, ko si navajen svojega stroja... Naj ga malo opisem. No, ta izposojeni ima zelo nepripravno postavljeno pedalo za lom roke, saj ga je potrebno aktivirati rocno. Zal se roka lomi na kote 90 in 45 stopinj, pri Fermecu pa na obe strani 85, kar je bolj pripravno. Stopalka za hitri hod stroja je namescena tako, da jo je potrebno pritisniti s peto leve noge in ce tako dalj casa drzimo ni prijetno. Ergonomija jih takrat se ni srecala, pac. Ima pa udoben in zelo mehko vzmeten sedez. Rocice za upravljanje so mehke in prijetnega otipa. Plug je izjemno mocno grajen a je ze na nekih mestih varjen, ker se pojavljajo razpoke. Hitrost delovanja hidravlike je enaka Fermecovi in ni tako divjaska kot Kubotina, tako, da je delo s planirko prijetno in natancno. Obracanje kupole je zelo reaktivno na dodajanje plina. Pac, dajejo ga zgodnja leta se nedovrsenosti ampak kljub temu je zelo prijetno delati z njim. Naj omenim se odlicni "nikoli na popravilu" Yanmarov motor. Odlikuje ga zelo nizka poraba in prijetno resen, skoraj ze "lokomotivski" zvok, ce je komu to pomembno.
Konec koncev, dobri bagri, ni kaj reci. 8) 8) |
_________________ Citroen C5 for ever!!! |
|
|
|
Ibanez RG
Pridružen/-a: 13.06. 2009, 17:32
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno:
15 Jun 2009 19:07 |
|
Dobra stara starina 4.5 t:
|
_________________ Citroen C5 for ever!!! |
|
|
|
deejaylowe
Pridružen/-a: 29.06. 2008, 13:50
Prispevkov: 116
Kraj: Štajerska
|
Objavljeno:
16 Jun 2009 12:44 |
|
Tale starina ziher boljše deluje kot pa marsikateri novi bager..... Res da jo mal emšo tepe delat se pa da z njo, pa še to normalno |
_________________ Nemogoče naredimo takoj...
www.gradnje-vahen.si |
|
|
|
Ibanez RG
Pridružen/-a: 13.06. 2009, 17:32
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno:
16 Jun 2009 21:36 |
|
8) Itak, @deejaylowe. Dober je, ni kaj.
No to je nas novi "tamal", nekje na Škofljici:
|
_________________ Citroen C5 for ever!!! |
|
|
|
corleone
Pridružen/-a: 08.07. 2008, 16:58
Prispevkov: 190
|
Objavljeno:
17 Jun 2009 06:16 |
|
Na drugi sliki je pa tko bliiiizu zida, da ga je zihr podrajsu... |
|
|
|
|
Ibanez RG
Pridružen/-a: 13.06. 2009, 17:32
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno:
17 Jun 2009 19:49 |
|
Ja, res je slo na cm blizu, kar ni pametno. Tak majhen stroj se zlahka premakne sem ter tja in ob tem se nasloni na sipo in steklo gre na dvoje. Delamo na Skofljici (izgradnja plinovoda Pevceva dolina) in tam je tak klanec da se Bog usmili. Nekako ga je 15% in se dobro, da ima bager moznost siroke stoje, ker se zlahka prevrnes - ni nobena umetnost.
Pri nas (v podjetju) nikdar nismo bili za japonske stroje, vendar nas je ta malcek povsem preprical, da smo ostali odprtih ust. Zelo se mi dopade. Sedaj glavni cevovod kopljem s Fermecom 4.5 t in nekako pogresam tistega starega Takeuchija 4.5 t. Dober, mocan in efektiven stroj je. Cloveku se zdi, da je grajen za vecno. |
_________________ Citroen C5 for ever!!! |
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
25 Jun 2009 21:17 |
|
TB 175
Sedaj more da dela |
_________________
Nazadnje urejal/a rok24 28 Jun 2009 09:49; skupaj popravljeno 1 krat |
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
28 Jun 2009 01:30 |
|
rok slike se ne vidijo |
_________________ KING OFF THE ROAD
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
04 Jul 2009 15:26 |
|
TB 1140
|
_________________
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
13 Avg 2009 15:20 |
|
Še 2 fotki TB 1140
|
_________________
|
|
|
|
|