Avtor |
Sporočilo |
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
07 Jan 2009 00:12 |
|
Tema namenjena LIEBHERR bagri!
|
Nazadnje urejal/a toni 08 Jan 2009 15:41; skupaj popravljeno 1 krat |
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
07 Jan 2009 21:41 |
|
Ja tle bomo pa lohka malo grajali firmo LIEBHERR |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 02:07 |
|
zanimiv bager, ter zanimiva prikolica! |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 07:46 |
|
Je pa eden redkih ki ima pri tej velikosti plug . Saj ta je za v tunele, a ne? |
|
|
|
|
simonme
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:00
Prispevkov: 67
Kraj: sebeborci
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 13:58 |
|
Ta pa ima moč za ta plug.To je pa že mali buldožer. |
_________________ plavajočistroj |
|
|
|
Lini
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 23:35
Prispevkov: 36
Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 19:53 |
|
Ta bager ima plug za stabiliziranje. Namenjen je delu v tunelu v materialu ki je premehek za miniranje in pretrd za navadno frezo. Torej lapor. Plug se uporablja zadaj ker ko lomiš skalo z žlico se bager počasi pomika nazaj in tako ne trpijo tolko bočni reduktorji. Meni osebno je tole najljubši stroj. Obenem je to stroj na katerem sm začel svojo mehankarsko kariero. Najlepša stvar je to da je cilinder za žlico skrit v štilu in pravtako instalacija. Roko se da nagibat tudi levo desno kar omogoča lomljenje skal. Stroj ima tudi popolnoma vse opcije že serijsko. Je pa na sliki zelo star model ker že kar precej časa obstaja 934 tunel. Kar nostalgijo mam ob tejle sliki.
Pa lepo je pobarvan glede na to da ni nov. |
|
|
|
|
simonme
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:00
Prispevkov: 67
Kraj: sebeborci
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 20:04 |
|
Lini je napisal/a: |
Ta bager ima plug za stabiliziranje. Namenjen je delu v tunelu v materialu ki je premehek za miniranje in pretrd za navadno frezo. Torej lapor. Plug se uporablja zadaj ker ko lomiš skalo z žlico se bager počasi pomika nazaj in tako ne trpijo tolko bočni reduktorji. Meni osebno je tole najljubši stroj. Obenem je to stroj na katerem sm začel svojo mehankarsko kariero. Najlepša stvar je to da je cilinder za žlico skrit v štilu in pravtako instalacija. Roko se da nagibat tudi levo desno kar omogoča lomljenje skal. Stroj ima tudi popolnoma vse opcije že serijsko. Je pa na sliki zelo star model ker že kar precej časa obstaja 934 tunel. Kar nostalgijo mam ob tejle sliki.
Pa lepo je pobarvan glede na to da ni nov. |
Se mi je zdelo da mora opravljati v tunelu,ima na kabini rešetke pa kremplje naprej na roki in kontra obrnjene.Hvala za pojasnilo!!!! |
_________________ plavajočistroj |
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 22:29 |
|
ta bager so pripeljali italijani v vipavo...z njim pa delajo tunel ki bo prvi iz vipavske doline proti razdrtem!
CAT 323D: a nisi ti videl tegale bagra v vipavi na strelišču? |
|
|
|
|
simonme
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:00
Prispevkov: 67
Kraj: sebeborci
|
Objavljeno:
08 Jan 2009 22:40 |
|
PONTONSKI BAGER LIEBHERR
Bager ima 2176PS in tehta 345t
Večji pontonski bager,ki ima 3046PS in 520t
|
_________________ plavajočistroj |
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
09 Jan 2009 18:23 |
|
kobelco je napisal/a: |
ta bager so pripeljali italijani v vipavo...z njim pa delajo tunel ki bo prvi iz vipavske doline proti razdrtem!
CAT 323D: a nisi ti videl tegale bagra v vipavi na strelišču? |
Ja sem ga vidu takrat ,to so pred vhodom na gradbišče Mlake oz.strelišče skladali.Sam teli italjani so pa tudi eni posebni strojniki .
No včeraj je blo pa po televiziji da tale italjan ki je delav tunel v Vipavi ni plačal našim prevoznikom iz Vipave in Gorice ki so vozili to jalovino iz tunla na deponijo. |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
6AN
Pridružen/-a: 21.10. 2008, 11:35
Prispevkov: 31
Kraj: Ilirska Bistrica
|
Objavljeno:
09 Jan 2009 18:31 |
|
Jim mora bit italijan dosti dolg, ker so ti privatniki non-stop vozili ta materijal na deponijo.so speljali par tisoč kubikov
Skozi sem se jim mogu umikat na trasi |
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
10 Jan 2009 18:43 |
|
Še en starejši Liebherr 902 litronic.
|
_________________
|
|
|
|
simonme
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:00
Prispevkov: 67
Kraj: sebeborci
|
Objavljeno:
10 Jan 2009 18:56 |
|
Koliko kubikov naložiš v sejalnico na uro,če vse gre lepo? |
_________________ plavajočistroj |
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
10 Jan 2009 19:05 |
|
Jah use je relativno. Use je odvisno od materiala kakšnega imaš. Če sejalna laufa 3/5 zmoglivosti je traba metati skoz, mogoče na 30min da imaš par minutk postanka. Lahko ti povem da v eni uri vržeš not približno 120krat, po približno 1 kubik mogoče malo manj in to je 120kubikov na uro |
_________________
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
10 Jan 2009 19:08 |
|
Ne navajajte prejšnjega posta, če odgovarjate takoj na njega. Posti se navajao, če je vmes kakšen drugi post, z navajanjem posta pa samo kažemo komu odgovarjamo.
Lahko pa tudi samo vtipkate @ime, komur je namenjeno |
|
|
|
|
|