|
Avtor |
Sporočilo |
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
09 Maj 2008 21:14 |
|
PTH je Avstrijska firma , ki proizvaja priklučke za vzdrževanje makadamskih cest. Na sliki je manjša izvedba povlečnega drobilca (zadaj ) in pa rahljalni kavlji po njihovo- po domače riperji(spredaj ). Najprej z njimi razrahlja podlago , dvigne kamne in ostali material potem pa se čez zapelje z drobilcem. Rezultat je presenetljivo dober in predvsem preseneča zelo droban material , ki ga drobilec proizvede za seboj. Res pa je potrebno več prehodov stroja po eni trasi. Za nosilne stroje se priporoča izključno traktorje FENDT po možnosti z menjalnikom VARIOMATIC. Na sliki je FENDT 718 , ki ima 180KM in je na povsem na meji moči , ki jo rabi ta tip drobilca. Dobra stvar pri takemu načinu popravila cest je ,da ni potrbno pripeljati material , ker se uporabi že obstoječi samo zdrobi se ga , vedeti pa je potrebno da to ni za vsak teren , ker mora že obstoječa cesta vsebovati dovolj trdega material saj v nasprotnem primeru ni nosilne plasti .Po domače povedano -če je cesta zemljata ne moreš pričakovati kvalitete in je vseeno potrebno pripeljati material od drugod. Še ena zanimiva je , da so avstrijci prišli peš s traktorjem in grederjem iz beljaka v tolminske griče - delali tri dni in večino tudi ponoči , popravili cca 15km cest in zopet peš odšli nazaj domov.Čez Vršič. :
|
|
|
|
|
jožek
Pridružen/-a: 21.05. 2008, 20:39
Prispevkov: 1
|
Objavljeno:
21 Maj 2008 21:15 |
|
Pozdrav
A veš mogoče zakaj so najbolj primerni ravno tej trktorji. Koliko se kaj pelje na uro. Verjetno ne more biti velika hitrost če drobi kaemnje, ali? |
_________________ Nothing runs like a Deere but only if it gets help from a fendt!! |
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
21 Maj 2008 21:26 |
|
Glej nisem strokovnjak za traktorje , vendar je FENDT traktor nekako najmočnejši v prenosu moči od motorja na gume , sploh menjalnik VARIOMATIC naj bi bil tisti , ki zdrži. Če vlečeš drobilec za sabo ima traktor kar veliko vibracij , ki jih navadni menjalniki ne zdržijo dolgo , hitrost pa je seveda zelo majhna vsaj pri prvem prehodu čez grob material. Tako nekako so povedali mojstri , ki to delajo. |
|
|
|
|
mstrek
Pridružen/-a: 25.07. 2008, 13:26
Prispevkov: 30
Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno:
27 Jul 2008 12:50 |
|
Bil bi dober tudi kakšen drugi traktor. Sedaj imajo že tudi drugi traktorji... večji traktorji podobne menjalnike. Je pa res, da je FENDT prvi, ki je imel VARIO.
To je neke vrste avtomatik-brezstopenjski menjalnik. Sam izbira najvišjo možno prestavo s katero je traktor še zmožen poganjati priključek pod določenimi in v naprej izbranimi obrati motorja. Zazna tudi zdrs koles...v takem primeru tudi zmanjša dalavno hitrost. Ima tudi tako počasno prestavo, da skoraj na oko ne vidiš da se premika, če ga na hitro pogledaš. Tudi v kmetijstvu se vse bolj poslužujejo po tovrstni mehanizaciji |
|
|
|
|
|
|
Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
| |