TEŽKA GRADBENA MEHANIZACIJA Seznam forumov
 Pogosta vprašanja  •  Išči  •  Seznam članov  •  Skupine uporabnikov   •  Registriraj se  •  Tvoj profil  •  Zasebna sporočila  •  Prijava



 Bager goseničar VS. Bager kolesar. Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Objavi novo temoOdgovori na to temo
Avtor Sporočilo
marc



Pridružen/-a: 08.05. 2010, 23:50
Prispevkov: 167
Kraj: Polzela

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2010 17:58 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Hi,
se opravičujem za naslov,če je malo bolj čudn.
Torej povejmo vse pluse in minuse za oba.

Bager ki ima kolesa:

+cenejši transport (ni potrebe po prikolici in tovornjaku)
+ima spredaj desko,lahko planira manjše nasipe.


bager ki ima gosenice:
-dražji transport zaradi prikolice...
-nima spredaj deske
+ima večji oprijem na podlago,kar pomaga pri močvirnatih tleh in v hribih.


Prosim da še vi ostale informacije dopišete ki se jih spomnite.
Js jih že dolgo nisem nobenega pri nas videl.So res tako slabi?

Lep pozdrav Marcel.
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
MaGr



Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2010 19:06 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Gumaši se mi zdijo najbolj primerni za ravne terene kot so ceste gradbišča..itd. bolj zaključna dela kjer je potrebno veliko prestavljanja in drugim manevrov.

Gosenčar pa je druga stvar....rušenje, veliki izkopi....vglanem terenska dela. Četudi gosenčar nima deske in stabilizatorjev je na neravnih terenih veliko bolj stabilen (nižje težišče...večji stik s podlago)

Zame je gosenca majka...sploh železne za kamnite terene ni potrebno tako pazit kaj povoziš...pa še bolj frajer se počutim z gosenčarjem....sploš če malo zaškripa hehe.... Cool
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloMSN Messenger - naslov
toni
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2010 20:27 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Gumaši problem pnevmatike ter prenosi, goseničarji do 15t imajo pluge, sicer zahtevajo poseben prevoz samo ni pa skrbi po kakšnem terenu dela. Jst sem za goseničarja Cool

_________________
Tistim, ki se radi za(je)bavate na moj račun, sporočam, da je ta blokiran!!!

Sporočilo je v skladu s 45a. členom Zakona o varstvu forumašev. Vaša vprašanja, predloge in komentarje pošljite v tri krasne.
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stran
šefek41



Pridružen/-a: 31.10. 2008, 21:25
Prispevkov: 99
Kraj: Prlekija

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2010 19:18 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Večino časa delam na gumaših od 10-18 ton in to na ravnih in trdih terenih.Z 10 toncem še gre tudi na normalni strmini in na mehkem z 18 toncem pa se v mehkem samo vlačiš ali pa rineš.Goseničar pa je zakon na vseh terenih.
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
ScaniaLower



Pridružen/-a: 24.11. 2009, 21:22
Prispevkov: 15
Kraj: Vikrče

PrispevekObjavljeno: 12 Jul 2010 20:16 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Delam na vsem sem pa nekako bolj za goseničarja ti le zleze kamorkol si želiš, itak je pa pri nas tko da tisti stroj ki ga potrebujemo za določeno delo tisti se pripelje in se potem tudi izkoristi vse njegove zmogljivosti včasih ti tud prav prideta oba stroja skupaj...

sem pa zadnjič nekje zasledil 18tonca z plugom pa triplex roko in z gumjastimi copati na gosencah...zgledal je fajn kombinacija sam to pomoje asfalt ob zavijanju fejst zrije
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stran
rok24



Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.

PrispevekObjavljeno: 14 Jul 2010 09:31 Odgovori s citatomNazaj na vrh

No jst sm se pa lansko leto vozil z 15 toncem bagrom z železnimi gosenicami po asfaltu in se presenetljivo ni poznalo nič, kar me je zelo čudilo, sem zavijal in razen površinskih prask od peska se ni poznalo nič

_________________
Image
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloMSN Messenger - naslov
MaGr



Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358

PrispevekObjavljeno: 16 Jul 2010 13:50 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Železne gosence z gumjastimi copati se mi zdi najbolša kombinacija. Se pa čudno obnaša na travnatih terenih....ni pravega oprijema Wink
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloMSN Messenger - naslov
rok24



Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.

PrispevekObjavljeno: 16 Jul 2010 16:42 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Baje so sploh fajn ko jih je treba zamenjat, mislim da okoli 180eur/kos.

_________________
Image
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloMSN Messenger - naslov
MaGr



Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358

PrispevekObjavljeno: 17 Jul 2010 13:27 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Ja za kakšen bager. Zagotovo niso za vse velikosti enake cene Very Happy
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloMSN Messenger - naslov
rok24



Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.

PrispevekObjavljeno: 17 Jul 2010 16:08 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Maš prav, to je cena za 9 tonca

_________________
Image
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloMSN Messenger - naslov
MaGr



Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358

PrispevekObjavljeno: 17 Jul 2010 19:21 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Sigurno pa kr zdržijo precej ur....če gledaš humjaste gosence pa tudi niso tako poceni....tko da pomoje si na koncu nekje na istem..

LP
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloMSN Messenger - naslov
rototilt



Pridružen/-a: 24.09. 2010, 20:29
Prispevkov: 33
Kraj: CERKNICA

PrispevekObjavljeno: 26 Sep 2010 17:53 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Ja goseničar je po eni strani zakon ma čez gumaša ga pa ni!
Tud z gumašem sm delu tam kjer je bil z goseničarjem mal bol je z gumašem delat ker je bol razgibano delo. No kakor za koga. Confused
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
MaGr



Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 17:44 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Tudi od strojnika je 70% odvisno...u našem koncu so sami "drvari" na gumaših...ko bi že mogli začet pa gumo predre Confused
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloMSN Messenger - naslov
marc



Pridružen/-a: 08.05. 2010, 23:50
Prispevkov: 167
Kraj: Polzela

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2010 18:13 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Pred parimi dnevami je CAT-tov gumaš kopal za elektriko zraven bencinske.Deževalo že ni par dni.Ampak on je imel čisto zabite gume,vglavnem se je dobesedno vlekel Shocked .

LPM
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
rototilt



Pridružen/-a: 24.09. 2010, 20:29
Prispevkov: 33
Kraj: CERKNICA

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2010 19:05 Odgovori s citatomNazaj na vrh

marc je napisal/a:
Pred parimi dnevami je CAT-tov gumaš kopal za elektriko zraven bencinske.Deževalo že ni par dni.Ampak on je imel čisto zabite gume,vglavnem se je dobesedno vlekel Shocked .

LPM

je trebe met dobre gume!! Confused
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:      
Objavi novo temoOdgovori na to temo


 Pojdi na:   



Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.