Avtor |
Sporočilo |
marc
Pridružen/-a: 08.05. 2010, 23:50
Prispevkov: 167
Kraj: Polzela
|
Objavljeno:
31 Maj 2010 17:58 |
|
Hi,
se opravičujem za naslov,če je malo bolj čudn.
Torej povejmo vse pluse in minuse za oba.
Bager ki ima kolesa:
+cenejši transport (ni potrebe po prikolici in tovornjaku)
+ima spredaj desko,lahko planira manjše nasipe.
bager ki ima gosenice:
-dražji transport zaradi prikolice...
-nima spredaj deske
+ima večji oprijem na podlago,kar pomaga pri močvirnatih tleh in v hribih.
Prosim da še vi ostale informacije dopišete ki se jih spomnite.
Js jih že dolgo nisem nobenega pri nas videl.So res tako slabi?
Lep pozdrav Marcel. |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
31 Maj 2010 19:06 |
|
Gumaši se mi zdijo najbolj primerni za ravne terene kot so ceste gradbišča..itd. bolj zaključna dela kjer je potrebno veliko prestavljanja in drugim manevrov.
Gosenčar pa je druga stvar....rušenje, veliki izkopi....vglanem terenska dela. Četudi gosenčar nima deske in stabilizatorjev je na neravnih terenih veliko bolj stabilen (nižje težišče...večji stik s podlago)
Zame je gosenca majka...sploh železne za kamnite terene ni potrebno tako pazit kaj povoziš...pa še bolj frajer se počutim z gosenčarjem....sploš če malo zaškripa hehe.... |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
31 Maj 2010 20:27 |
|
Gumaši problem pnevmatike ter prenosi, goseničarji do 15t imajo pluge, sicer zahtevajo poseben prevoz samo ni pa skrbi po kakšnem terenu dela. Jst sem za goseničarja |
_________________ Tistim, ki se radi za(je)bavate na moj račun, sporočam, da je ta blokiran!!!
Sporočilo je v skladu s 45a. členom Zakona o varstvu forumašev. Vaša vprašanja, predloge in komentarje pošljite v tri krasne. |
|
|
|
šefek41
Pridružen/-a: 31.10. 2008, 21:25
Prispevkov: 99
Kraj: Prlekija
|
Objavljeno:
01 Jun 2010 19:18 |
|
Večino časa delam na gumaših od 10-18 ton in to na ravnih in trdih terenih.Z 10 toncem še gre tudi na normalni strmini in na mehkem z 18 toncem pa se v mehkem samo vlačiš ali pa rineš.Goseničar pa je zakon na vseh terenih. |
|
|
|
|
ScaniaLower
Pridružen/-a: 24.11. 2009, 21:22
Prispevkov: 15
Kraj: Vikrče
|
Objavljeno:
12 Jul 2010 20:16 |
|
Delam na vsem sem pa nekako bolj za goseničarja ti le zleze kamorkol si želiš, itak je pa pri nas tko da tisti stroj ki ga potrebujemo za določeno delo tisti se pripelje in se potem tudi izkoristi vse njegove zmogljivosti včasih ti tud prav prideta oba stroja skupaj...
sem pa zadnjič nekje zasledil 18tonca z plugom pa triplex roko in z gumjastimi copati na gosencah...zgledal je fajn kombinacija sam to pomoje asfalt ob zavijanju fejst zrije |
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
14 Jul 2010 09:31 |
|
No jst sm se pa lansko leto vozil z 15 toncem bagrom z železnimi gosenicami po asfaltu in se presenetljivo ni poznalo nič, kar me je zelo čudilo, sem zavijal in razen površinskih prask od peska se ni poznalo nič |
_________________
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
16 Jul 2010 13:50 |
|
Železne gosence z gumjastimi copati se mi zdi najbolša kombinacija. Se pa čudno obnaša na travnatih terenih....ni pravega oprijema |
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
16 Jul 2010 16:42 |
|
Baje so sploh fajn ko jih je treba zamenjat, mislim da okoli 180eur/kos. |
_________________
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
17 Jul 2010 13:27 |
|
Ja za kakšen bager. Zagotovo niso za vse velikosti enake cene |
|
|
|
|
rok24
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 14:37
Prispevkov: 397
Kraj: Okolica LJ.
|
Objavljeno:
17 Jul 2010 16:08 |
|
Maš prav, to je cena za 9 tonca |
_________________
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
17 Jul 2010 19:21 |
|
Sigurno pa kr zdržijo precej ur....če gledaš humjaste gosence pa tudi niso tako poceni....tko da pomoje si na koncu nekje na istem..
LP |
|
|
|
|
rototilt
Pridružen/-a: 24.09. 2010, 20:29
Prispevkov: 33
Kraj: CERKNICA
|
Objavljeno:
26 Sep 2010 17:53 |
|
Ja goseničar je po eni strani zakon ma čez gumaša ga pa ni!
Tud z gumašem sm delu tam kjer je bil z goseničarjem mal bol je z gumašem delat ker je bol razgibano delo. No kakor za koga. |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
27 Sep 2010 17:44 |
|
Tudi od strojnika je 70% odvisno...u našem koncu so sami "drvari" na gumaših...ko bi že mogli začet pa gumo predre |
|
|
|
|
marc
Pridružen/-a: 08.05. 2010, 23:50
Prispevkov: 167
Kraj: Polzela
|
Objavljeno:
03 Okt 2010 18:13 |
|
Pred parimi dnevami je CAT-tov gumaš kopal za elektriko zraven bencinske.Deževalo že ni par dni.Ampak on je imel čisto zabite gume,vglavnem se je dobesedno vlekel .
LPM |
|
|
|
|
rototilt
Pridružen/-a: 24.09. 2010, 20:29
Prispevkov: 33
Kraj: CERKNICA
|
Objavljeno:
04 Okt 2010 19:05 |
|
marc je napisal/a: |
Pred parimi dnevami je CAT-tov gumaš kopal za elektriko zraven bencinske.Deževalo že ni par dni.Ampak on je imel čisto zabite gume,vglavnem se je dobesedno vlekel .
LPM |
je trebe met dobre gume!! |
|
|
|
|
|