Avtor |
Sporočilo |
Lini
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 23:35
Prispevkov: 36
Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno:
01 Feb 2009 13:32 |
|
Verjetno šok za tiste ki ne spremljate razvoja sproti:
Tole je CAT D6K predstavljen leta 2007. Zadeva nima delta drajva in nima več tokkonverterja ampak je hidrostatična mašina. Proizvajalec trdi da s tem pridobijo na natačnosti dela okretnosti stroja udobju in na porabi. Obenem je stroj bolj vodljiv in pri polni hitrosti omogoča spremembe smeri.
Opuščane delta drajva prinese k boljšemu stiku gosenic s tlemi, s tem se poveča stabilnost stroja in zmanjšajo se udarci podlage na stroj. To doprinese k daljši življenjski dobi stroja in zelo podaljša življenjsko dobo obrabnih delov podvozja.
Zdaj pa da razjezim vse tradicionalne ljubitelje CAT strojev. Liebherr je začel razvijat ta sistem pred skor 20leti pa so se vsi smejal, za njim so potegnili ostali. CAT je vedno delal buldožerje ki so bili glasni agresivni težki veliki in so obenem porabili ogromno goriva in so zahtevali veliko pogostejšo menjavo gosenic kot hidrostatičan konkurenca. Strojniki še vedno tulijo da je CAT zakon vendar pa rezultati kažejo da je Delta in torkkonverter opcija uporaben res samo za premik velike količine materiala na kakih deponijah. Vsi vemo da današnje gradbeništvo pa ne temelji več na premikanju hribov zemlje. Občutek za strojnika je seveda da je cat veliko močnejši ampak ker je gradbeništvo predvsem dejavnost ki je ekonomsko pogojena, so začeli gradbinci upoštevat da je saldo dela z hidrostatičnim buldožerjem višji kot pri dinozavrih kot je CATov delta drajv s torkkonverterjem. Seveda so izjeme v aplikacijah in prav tako bojo ostale izjeme pri strojih.
|
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
01 Feb 2009 17:02 |
|
Ja res je da ga je liebherr razvijav svoj pogon gosenic preko hidravlike in je žalostno da ga v tolkih letih mu ni uspelo narediti ,da bi deloval tko kot moram .S tem pogonom so same težave .CAT pa bo imel čisto drug sistem pogona preko hidravljike sej tko pravjo ,kako pa bo delovalo bomo pa vidli.Pri CAT-u bojo baje imeli hidravljični pogon samo bolj manjši buldožerji ,pri velikih pa sistem ostane tak kot je. |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
01 Feb 2009 17:59 |
|
CAT D11N
Stroj obnovljen ima nove pogone ,menjalnik in motor nov .Zamenjali komplet gosenice in rolne ter pretesnili hidravliko .
Teža stroja 110t in moč motorja 774KM ima pa 32600 delovnih ur .
|
_________________ CAT 323D
Nazadnje urejal/a CAT 323D 01 Feb 2009 19:15; skupaj popravljeno 1 krat |
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
01 Feb 2009 18:04 |
|
Amm... kolk pa to papca? Pa si siguren da je samo obnovljen, men se zdi kot da bi glih iz tovarne prišel |
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
01 Feb 2009 18:14 |
|
Ne ni nov je letnik 1997, so se kr potrudli pri obnovi sej lepo so ga pobarvali . A to kolk popije ja tam od 100l naprej pomoje. |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
Antikrist
Pridružen/-a: 28.10. 2008, 18:20
Prispevkov: 7
Kraj: razdrto
|
Objavljeno:
05 Feb 2009 01:10 |
|
okoli 100L na uro požre.Saj to pa ja ni tako veliko. Poznam D9R ki popije ne prav veliko nafte kor pa ta D11R. |
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
05 Feb 2009 20:01 |
|
Že novi CAT buldožer z navadnim podvozjem in hidravličnem pogonom in mislem da so pri CAT-u naredili napako.
|
_________________ CAT 323D |
|
|
|
Lini
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 23:35
Prispevkov: 36
Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno:
07 Feb 2009 18:36 |
|
CAT 323D je napisal/a: |
Ja res je da ga je liebherr razvijav svoj pogon gosenic preko hidravlike in je žalostno da ga v tolkih letih mu ni uspelo narediti ,da bi deloval tko kot moram .S tem pogonom so same težave .CAT pa bo imel čisto drug sistem pogona preko hidravljike sej tko pravjo ,kako pa bo delovalo bomo pa vidli.Pri CAT-u bojo baje imeli hidravljični pogon samo bolj manjši buldožerji ,pri velikih pa sistem ostane tak kot je. |
To da so s tem pogonom same težave je popolno nabijanje. NI RES! Težav je že vsaj 5let konec. Marsikdo bo rekel kaj pa je 5 let za stroj. Cat bo mel hidrostatični pogon pa naj bo to komu všeč al pa ne. Pogon bo identičen libherjevemu, komatsujevemu ...... Začeli so pa samo na manjših mašinah ker nimajo sistema razvitega za velike mašine. Če prizna kdo al pa ne so zaspali na delta drajvu ki je zastarel požrešen in vsekakor ubije strojnikovo hrbtenico. Počasi bo konec glasnih agresivnih strojev, ker tudi nepismeni strojniki, ki če niso sesuti konec izmene niso delali, so hvalabogu čedaljevečja redkost. |
|
|
|
|
deejaylowe
Pridružen/-a: 29.06. 2008, 13:50
Prispevkov: 116
Kraj: Štajerska
|
Objavljeno:
16 Feb 2009 20:33 |
|
CAT D6 prvi lastnik SCT zdej ga ma pa en podjetnik blizu mene...
|
_________________ Nemogoče naredimo takoj...
www.gradnje-vahen.si |
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
08 Mar 2009 04:55 |
|
|
_________________ KING OFF THE ROAD
|
|
|
|
deejaylowe
Pridružen/-a: 29.06. 2008, 13:50
Prispevkov: 116
Kraj: Štajerska
|
Objavljeno:
11 Sep 2009 19:02 |
|
|
|
|
|