Avtor |
Sporočilo |
kus
Pridružen/-a: 25.11. 2008, 19:53
Prispevkov: 64
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 15:05 |
|
No to pa je zverinica, ki sm js delal na nji, Zlica, in hitra menjava so od
VTN!
|
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 19:31 |
|
Edin kar je dobr na tem bagru -žlica in hitra menjava VTN |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
kus
Pridružen/-a: 25.11. 2008, 19:53
Prispevkov: 64
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 19:43 |
|
Ne vem meni se je zdel bager dober in kar kompakten! dela pa večino na kraškem terenu, kjer je sam kamen! Js lahko rečem same pohvale! |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 20:23 |
|
CAT 323D je napisal/a: |
Edin kar je dobr na tem bagru -žlica in hitra menjava VTN |
Al jih boš šlišal od kobelcota |
|
|
|
|
Alesi
Pridružen/-a: 23.08. 2008, 19:15
Prispevkov: 7
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 20:35 |
|
CAT 323D je napisal/a: |
Edin kar je dobr na tem bagru -žlica in hitra menjava VTN |
To je glih začetek evolucije, ki jo še lahko ti očitno razumeš. |
_________________
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 20:54 |
|
Ja sem mi zdi da bom kregan ja .joj joj boljš ko nebi šinfal sam kaj kar je res je res |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
kus
Pridružen/-a: 25.11. 2008, 19:53
Prispevkov: 64
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 21:00 |
|
New Holland je zakoooon! |
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 21:26 |
|
še eden ki bi se rad prikupil KOBELCO-tu |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
kus
Pridružen/-a: 25.11. 2008, 19:53
Prispevkov: 64
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 23:02 |
|
Sploh ni res, tukaj sem da povem svoje mnenje, ne pa da bi se komu prikupil, oz da bi s kom drzal! Na stroju sm naredil dosti ur da lahko povem da mi je dober, delal sem tudi na čisto novi 305 ki pa me ni tko prepričala!
l.p, Simon |
|
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 23:09 |
|
Jst sem preživel kar nekaj zadnjih let na NH in moram priznat da je dober stroj. Kus, ne se razburjat, vse je bolj na šalo obrnjeno. Cat323 pač še ni sedel na dobrem stroju |
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
24 Jan 2009 23:11 |
|
NO COMENT BBC LONDON |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
25 Jan 2009 02:15 |
|
ah kaj pa čem komentirat...saj je lahko tkoj 3 svetovna vojna!
Vsak stroj je OK dokler gre..in zame ni dober stroj katerem menjajo na 1700urah motor (C9 motor) ker je enostavno pri vseh normalnih delovnih pogojih motor ki jezaribal, dajo notri drug motor in popolnoma nov motor ki je pil na en dan po 6 motornega olja (en dan je bil 18 delovnih ur ker se je delalo v dveh izmena)!Skratka za takšno mašino ne bom nikoli rekel da je dobra, ker dobesedno človek bankrotira na motrnemu olju, če sploh nebi nafte tankal v rezervar! Govorim o CAT 330D ki so dobesedno jajca pa še to da je spila 330D po 614 litrov goriva..er nikoli ni mogla delati dve izmeni...cisterna je mogla prihajati 2 na dan na gradbišče samo zaradi 330-ke!
Ko pa pogledamo NEWHOLLAND - KOBELCOTA 385 ki je bil zmeraj na gradbišču zraven 330-ke! Olje se je nalilo na servisu ki se je delalo na 500ur ter ko je bilo 500ur opravljenih so prišli dečki od MACO-ta ter zamenjali. Pa še 385ni mogel porabiti svojih 600 litrov nafte, rabil je nekje 450 litrov nafte na dan(18 ur). Tudi NEW HOLLAND ni najboljši vendar proti AMERIŠKIM JAJCAM je ZAKON!
Delal sem tudi na 323D pa se je računalniku dobesedno fuclalo..vrednosti so se mu zmanjševale za 5krat...tko da sem se premikal najhitreje počasneje kot polž. Potem so mi zamenjali glavni računalnik pa je zadeva špilala,,,poznam dosti primerov ko so bagerje CAT vozili nazaj na avtek ali pa z zaribanimi motorji!
Še kdo kaj? |
_________________ KING OFF THE ROAD
|
|
|
|
CAT 323D
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
25 Jan 2009 08:41 |
|
Uh se je pa eden razgovoru . |
_________________ CAT 323D |
|
|
|
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
25 Jan 2009 09:45 |
|
Brez besed |
|
|
|
|
kobelco
MODERATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice
|
Objavljeno:
25 Jan 2009 10:26 |
|
Ko se peljemo po avto cesti mimo avteka imajo parkirni prostor poplnoma nabit novih strojev...pa še ga bo imeli ker imajo velike problme! Se mi je tudi zgodilo na 330D (ki še dan danes nobenemu ni jasno kako) normalno sem delal ter nalagal demperje ter sam na enkrat vidim polno črno mlako motornega olja ki je pritekla čez odušno cev, takoj ko sem to zagledal sem ustavil, ter odšel ven gledat kaj je! Motornega olja je bilo 10 litrov razlitega izpod balasta...po dveh urnem postanku ki je imel ene 20 minut telefonskih pogovorov kako se je zgodilo. z našimi šefi je bila mala malica ampak z avtekovimi ljudmi je pa bil problem..dobesedno zelo šolane budale...gledal je preko GPS-a delovni stroj pol te pa sprašuje kaj se je dogajalo...a vso diagnostiko lahko vidi prek GPS-a(saj tko sem slišal od mehanikov - eni mehaniki so prov ponosni ko popravlajo ta visoko smeteča ameriška jajca)!!!
No, v tem primeru nalili nazaj 10 litrov motornega olja...pa smo kubike nametavali veselo naprej...zmeraj sem imel vsaj po 20 litrov motornega olja v rezervi!!!!
Ni bilo delovnega dneva z to 330-ko da nism stal tudi po 3 ure!!! |
_________________ KING OFF THE ROAD
|
|
|
|
|