Avtor |
Sporočilo |
toni
ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno:
25 Avg 2008 21:22 |
|
V primerjavi z pooblaščenim serviserjem prišpara potne stroške, kateri so nenormalno veliki. Pri nas so bili dražji kot sam servis in smo jih odslovili . Ni pa nobena umetnost naredit servis, razen če ni kakšna okvara elektronike, potem zna bit malce bolj zapleteno |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
26 Avg 2008 11:41 |
|
Ja pri elektroniki si res takoj "brenk" .
Filter pa olje zamenjat pa res ni nobena umetnost |
|
|
|
|
jožko
Pridružen/-a: 11.08. 2008, 13:35
Prispevkov: 6
Kraj: primorska
|
Objavljeno:
09 Okt 2008 14:53 |
|
Prosim za mnenje glede mini bagra JCB 803;problem pa je sledeč:če se zavrtim,v švenku nekaj ruži,podobno kot bi zavora ne popustila dovolj.To ne dela v celem krogu.Stroj je videti dobro namazan,švenk nima zračnosti.Lastnik je rekel,da je to pri vseh teh strojih letnika 1995-1999 in da to ni problem.Nameraval sem ga kupiti,pa me to kar skrbi,ker to popravljat pa verjetno ni enostavno : |
|
|
|
|
ipspppgm
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija
|
Objavljeno:
10 Okt 2008 00:29 |
|
Kakorkoli pogledaš ni res da je normalno , da ti nekaj ropota, slej kot prej se bo nekaj izrabilo ali pa zlomilo. Osebno bi se najprej pozanimal kar na servisu , kjer sigurno kaj vedo o pogostosti napake in kaj je v danem trenutku najbolje storiti. Morda poskusiš na : 051 693 388 - Jure je mehanik jcb , vprašaj pa si bo sigurno vzel minuto in ti svetoval. |
|
|
|
|
Pongo
Pridružen/-a: 16.10. 2008, 12:07
Prispevkov: 47
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 13:11 |
|
Tudi jaz sem pred nakupom mini bagra tako kot marx.
Cena nekje do 10.000 Eur.
Katere znamke priporočate?
Kako se kaj obnesejo Gehl-i, Takeuchi, Jcb?
Potrboval bi ga za delo doma in pa tudi kako priložnostno uslugo. |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 14:42 |
|
Katere teže bager kopuješ? |
|
|
|
|
Pongo
Pridružen/-a: 16.10. 2008, 12:07
Prispevkov: 47
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 15:01 |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 15:05 |
|
Jaz osebno se za Gehla nebi odločil. Bobcat in pa jcb se mi pa zdita ok.
Odloči se pa sam |
|
|
|
|
Pongo
Pridružen/-a: 16.10. 2008, 12:07
Prispevkov: 47
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 15:07 |
|
In zakaj ne?
Jaz z gehlom nimam nobenih izkušenj, zato nevem.
(ta ki se prodaja ima isuzujev motor, kolikor je videti po sliki)
Ali pa če še malo počakam na kakega vredu takeuchija. |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 15:14 |
|
Ja nvm no.
Če že pogledaš po gradbiščih boš redko opazil Gehla....to pa že tudi nekaj pove |
|
|
|
|
Pongo
Pridružen/-a: 16.10. 2008, 12:07
Prispevkov: 47
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 15:27 |
|
MaGr je napisal/a: |
Ja nvm no.
Če že pogledaš po gradbiščih boš redko opazil Gehla....to pa že tudi nekaj pove |
To je tudi res |
|
|
|
|
mstrek
Pridružen/-a: 25.07. 2008, 13:26
Prispevkov: 30
Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 17:40 |
|
Bobcat se mi zdi, da je že bil barvan iz bele na rumeno barvo ...ne vem zakaj. Samo grdo zgleda ker se sedaj rumena barva lušči. Vsaj po slikah je tako videti. Je pa fajn, ker ima hitro menjavo. Medtem, ko moraš na JCB-ju bolcne izbijati ven med menjavo.
Gehl se mi pa zdi že kar zdelan, ima slabe gosenice pa verjetno ima malo krajšo roko, če me oko ne vara...
Med temi se mi zdi najboljši JCB. Škoda edino glede sistema menjave zajemalk. Bi pa seveda bilo potrebno situacijo si ogledati in preučiti v živo.
Preveriti motor, zračnost, hidravliko, hidromotor, odzivnost komand... |
|
|
|
|
Pongo
Pridružen/-a: 16.10. 2008, 12:07
Prispevkov: 47
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 17:50 |
|
Kako se pa da preveriti hidromotor? |
|
|
|
|
mstrek
Pridružen/-a: 25.07. 2008, 13:26
Prispevkov: 30
Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 17:57 |
|
Ha....najlažje za začetek tako, da se malo pelješ v hrib in nazaj pa zavijaš, pa poizkusiš kaj splanirati z desko in potem presodiš, če ima dovolj moči na gosenice, da med preobremenitvijo zakopljejo gosenice in ne kar obstanejo.
Možno pa da kdo pozna še kakšen način... |
|
|
|
|
MaGr
Pridružen/-a: 11.02. 2008, 18:22
Prispevkov: 358
|
Objavljeno:
16 Okt 2008 17:58 |
|
Najbolje je da se postaviš v hrib in se probaš vrtet.....ko ustaviš na sredi hriba kupola ne bi smela popuščat....poskusi z iztegnjeno roko....(če imaš možnost je pametno stroj preveriti ko je topel).
Pa preveri pogone.....probaj iti u hrib pa po možnosti še malo plug spusti dol |
|
|
|
|
|